fredag den 4. juli 2008

sygemeldt :-(

jeg har de sidste dage været indlagt på sygehuset i randers.det startede mandag med at min yunge begynde at sove i højer side men det tænkte jeg ikke nærmer over:-)tirsdag begynde mit øje også og sove og jeg kunne ikke lukke det, fik snakket med manden som kører lastbil og han rådet mig til at ringe til vagtlægen som sagt så gjort og jeg fik at vide jeg skulle skynde mig da det nu var hele højer side af hovdet som sov. så jeg fik pakket begge unger sammen og afsted det gik til randers og jeg fik løbende taget blodprøver og målt blodtryk som var lidt højt,og lægerne blev enig om at CT-scanne mig og få lavet en rygmarvsprøve for at de kunne udelukke bid fra fx en skovflåd og blodptopper..jeg er så i dag kommet hjem på overlov og skal ringe i morgen og få svaarende på den rygmarvsprøve og avs hvor gjore det bare ondt men nu er jeg hjemme lam i højer side af hoveder og kan ikke selv lukke mit øje og skal dryppe det hver time for at det ikke udtører.

har så lige været over ved min chef og snakkede med hende. og ind til vider er jeg sygemeldt til torsdag i uge 29 da jeg gerne skulle have ferie fra uge 30 til 32 men hvis jeg stadig er sygemeldt kan jeg jo ikke holde ferie samtidlig. men hvis jeg godt kan holde ferie skal vi snakke om jeg stadig skal være sygemeldt efter uge 32..
er bare så glad for jeg kan slappe af nu:-) skal til og op på det plejehjem vi har her i auning og hilse på mine kolegaer fik af vide af min chef at de var meget bekymret..

smider lige et billede hvor i får det helt store smil fra venstre side hihihi

1 kommentar:

Bitten sagde ...

Hold da op Randi - det lyder ikke rart. Blev du ikke forskrækket? God bedring med dig og jeg håber det ikke er noget seriøst du fejler.