tirsdag den 8. juli 2008

bogkort...

har lige forsøgt mig med at lave nogle forskællige bogkort. har lavet dem på bestilling og de er faktisk ret sjove og lave..er ikke helt færdig mangler nogle eyles og noget bånd, men er selv godt tilfreds



nu er turen til sverige den 1 august bestilt 528 tur/retur med bil det syndes jeg ikke er galt når man ser på en færgebillet fra ebeltoft til odden som koster det samme bare kun for den ene vej næsten:-)

men jeg er glad og det er manden også..

vi tager færgen fra fredrikshavn kl 03,45 og er så i sverige kl ca 07.00 og så tager vi færgen hjem igen kl 18.30 og er i grneaa kl 22.45. glæder mig så meget til at sidde og hygge på færgen på vej hjem uden børe:-)

2 kommentarer:

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Hejsa Randi.....
De bogkort er da helt vildt flotte, dem skal modtagerne nok blive glade for......

Anne Bente sagde ...

åhhh, hvor er de flotte, og der er jo de motiver jeg gerne ville bytte,kan vi i stedet bytte nogen aftryk af de jeg har,5 stk af hver af de med sut i mund, så kan jeg trukke 5 af hver til dig af pigerne???bare svar på min blog, jeg er nemlig ikke hjemme i dag