mandag den 7. juli 2008

1 års bryllups dag

jaaaa fili jaaaaa..

så er det 1 år siden vi sagde ja til hinanden, 1 helt år. hvor er den tid bare gået stærkt fatter det slet ikke, men dejligt er det..

jeg har i alt inden for den 1.5 uge fået scrap ting for omkreng 2600 kr.
den 28 juni kørte vi et smut ned til charlotte i grinsted hvor jeg fik lov til at bruge 1235 kr kr men jeg ville jo også gerne ned til benedikte hvor jeg fik brugt godt 500 kr så fik jeg lov til at få et DISEL alfabet og noget papir fra Anne T til 1145 krca og sidst men ikke mendst syndes min mand at det var synd for mig at jeg var blevet sygemeldt at han blev enig med sig selv om at han gerne ville kører min ned til benedikte igen kun 1 uge efter jeg sidst havde været der, hvis jeg vel og market bestilte varen her hjemme fra og der røg så også lige 1000 kr
så hvordan jeg har regnet mig frem til 2600 ved jeg ikke men det siger vi bare det lydder lidt beder..
men nu må det også være slut er jo snart blevet helt afhænig at alt dette her køben, men skal også have sat sidste prik over I inde på mit scrap værelse, har fundet nogle ider.. hyller og kasser og sådan noget skal bare i ikea først men det bliver ikke så længe jeg er sygemeldt...
og så skal der males:-)
disse 2 fredsliljer, på (billedet ovenover) fik jeg af min mands chef og hans kone i fredags da jeg kom hjem fra sygehuset
ville lige vise denne flotte buket jeg fik af ledelesen og mine kolegaer da jeg blev sygemeldt

1 kommentar:

Louise sagde ...

Tillykke med bryllupsdagen fra os i Tåstrup. Ja det må jeg sige du har da fået brugt nogle penge :). Pæne blomster du har fået, det er altid rart at vide at man bliver tænkt på :).