tirsdag den 15. juli 2008

ny produktion + nye stempler

jeg har de sidste par dage haft mere overskud til at lave kort. har ikke nær så ondt i min højerside mere, er stadig lam og der er ikke nogle rektion i den bår jeg fx smiler. men ellers går det godt vi har ferie fra på fredag hvis jeg da stadig ikke skal vre sygemeldt skal snakke med min chef i morgen så må vi se....

jeg har også fået mine længe ventet stempler fra magnolia i dag hvor er de bare lækkere og har allerede brugt nogle af dem til kort, smider lige nogle billeder:-)
først de sidste nye stempler fra magnolia stempel kluben

koet nr 1

kort nr 2koet nr 3 kort nr 4

8 kommentarer:

Sarah sagde ...

ja der er mange fine stempler i den pakke. Jeg elsker klubpakkerne fra Magnolia - det er godt med overraskelser.
Fine kort

Pia sagde ...

Ja de ser lækre ud, kan godt fortryde at jeg ikke bestilte pakken denne gang

Pia Odgaard sagde ...

Flotte flotte stempler!!! Og sikke nogle lækre kort, du har fået lavet.

Gitte Grønfeldt sagde ...

Sikke nogle søde kort - og der er da godt nok rigtig mange søde stempler med i den pakke :-D

Helle sagde ...

rigig søde kort... og den stempelpakke mums... den kan du da lige sende til mig... hihi

Knus Helle
(tobiaskristian)

Linda sagde ...

Hvor er det godt det går den rigtige vej med dit helbred, det var en slem forskrækkelse. Det er nogle fine kort du har fået lavet. Jeg har også modtaget pakken den er super god denne gang.

Anne Bente sagde ...

åhhhh så lækre stempler, og sååå søde kort du har lavet :)

Karina Beck sagde ...

Såde kort du laver.
Så lækre stempler, jeg er især vild med ham guitarfyren. Synes tit jeg mangler stempelaftryk til drenge/mænd. Pige stempler er der jo nok af.
De ser flotte ud de dies mapper. Hvor har du købt dem??