torsdag den 23. oktober 2008

jubiiii vi skal til spanien

den 18 okt var jeg inde på en hjemmeside hvor jeg fik bestilt vores sommerferie hvis man kan kalde den det vi taget til costa brave den 5 sep som er min mands føsdag og til den 12 sep.
det er den første rejse vi skal sådan rigtig udlands med ungerne, og de glæder sig bare helt vildt, det vliver så skønt.
vi skal selv kører der ned om vi tager en overnatning ved vi ikke i nu.
i alt for den tur skal vi give 1953 kr så og vi skal så betale de 453 kr inden den 31/10 og rasten på vores bryllupsdag den 7/7-09

elsker spanien, kunne godt finde på at flytte der ned, men så er det bare den med sproget hi hi hi

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Det lyder super godt - og kan godt forstå at I glæder jer til den tur :)

Linda sagde ...

Super, rigtig god tur.
jeg har en AWARD til dig, se på min blog.