torsdag den 29. januar 2009

3 måneder siden min oppration

og jeg har det bare så godt jeg ahr lige rundet -26 kg og mangler godt 20 kg til jeg er nede på det jeg gerne ville være og hvor er det bare dejligt..

vi har også fået fastligger plads til vores dejlige campingsvogn så der skal vi ud hver weekendt og de weekender jeg arbejder kører jeg bare der ude fra det er 11 km fra hvor vi bor:-)

og hele påsken skal vi være der ude det bliver så dejligt...

på det kreative område er jeg gået lidt i stå har ikke haft overskud til det både pga job og familie livet,

jeg har fået nyt job og skal starte den 1 marts i randers:-)



ville lige smide et før og efter billede:-)

håber i ville kommenter det..
der er 3 måneder i mellem de 2 billeder og siden det billede i den gule bluse har jeg tabt 7 kg mere

11 kommentarer:

A.D. sagde ...

godt gået. det bliver du bare så glad for. glæder mig til at se flere efter billeder

Helle sagde ...

Wow tillykke med det flotte resultat... Sejt.

Skal du med til scrap i det jyske?

Knus Helle
(tobiaskristian)

sonja sagde ...

tillykke med det store vægttab,pøj pøj med vægttabet.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det vildt flot. Tillykke med dit store vægttab.

Brogaard sagde ...

Wow hvor er det bare godt gået.
Held og lykke de sidste kilo.

maria sagde ...

tillykke med det store flotte værttab

Sabina Bjerre sagde ...

Ej hvor er du blevet flot!! Og held og lykke med de sidste kg...

Bitten sagde ...

Superflot gået - wow sikke en forandring. Jeg glæder mig også til at se flere billeder og held og lykke med resten af projektet :-) God weekend

wildau sagde ...

Hvor er det bare stærkt gået...super flot og et kæmpe tillykke...du kan være stolt af dig selv.
Også tillykke med det nye arbejde....bor selv i Randers.
Mange hilsner herfra.

Else-DK sagde ...

Sikke et flot resultat - eller delresultat er det jo. Tillykke med det flotte vægttab, og du ser bare skøn ud på billedet.
Tillykke også med dit nye job og pladsen til campingvognen.

Og det kreative skal nok komme igen når du får lidt ro på, og får lyst til at scrappe alle dine før og efter billeder.

GOD SOMMER til dig

Genie sagde ...

Hvor ser du bare godt ud. Tillykke med din store beslutning og de flotte resultater, det er glædeligt at høre at du har det godt med det.
jeg glæder mig til at se flere billeder og høre hvordan det går.