onsdag den 22. oktober 2008

ja hvad skal man skrive

nå men jeg får jo ikke laver ret meget for tiden heller ikke skrevet her inde, selvom jeg gerne ville. jeg var til FU2 i går og det gik bare super jeg ahr tabt 10 kg siden den 1 sep ca så er godt tilfreds, skulle jo tabe 9,5 så var 500g over:-)
og nu er jeg klar til op og hvad jeg skal spise bagefter manden har tage fri den uge mandag tager vi begge på job og så er han hjemme ved mig tirsdag til mandag morgen, er godt nok lidt spændt på hvordan det hele kommer til at forløbe og om noget går galt eller ej..

men jeg glæder mig for det betyder der er en rigtig god chance for at jeg til sommer når vi skal til spanien ville være slank:-) :-)
glæder mig helt vildt til en rigtig ferie med mand og børn hvor bliver det dejligt,, vi har også snakket om hvornår vi skal have nr 3 og om hvornår vi starter men det ville vi ikke ud med i nu for ved ikke hvor længe det går inden der er gevinst, som man siger :-)

Ingen kommentarer: