lørdag den 3. maj 2008

jeg har fået mig en tote:-)

mig manden og ungerne skulle lige et smut til grinsted.for havde fået charlotte til at stille en tote2 som var rød til side til mig. men ak da vi kom der ned blev jeg helt forelsket i den lysseblå tote3, syndes der så mere lækker ud og var noget stører end 2 var så den fik jeg af manden sammen med der cirkelsæt i fiskars, men inden han fik set sig om havde jeg fundet pakker blomster nogle thusser 4 dies til min quitz tang 2 scrapblade og en masse papir til piger og til drenge og så en pude til min quitz tang så jeg ikke får ondt i hånden:-) i alt blev der handlet for 1270 kr og jeg syndes ikke jeg havde fundet noget men lidt måtte der jo være..
smider et billede af det i morgen. og nu må det også være slut for fik 982 for ca 14 hvor jeg fik min dille tang og papir og i sidste uge hvor jeg fik min elskede H2O for ca 730 og så i dag hvor det blev 1270...... :-0 så nu har jeg lovet manden at jeg ville holde en pause:-) lad os nu se hvor langtid der går før jeg lige finder noget jeg gerne ville have..
grunden til min mand er så godvillig er at han jo er begyndt at køre lasbil og at han så er sikker på jeg ikke hele tiden ringer og spøger om han snart kommer hjem da jeg jo har hænderne fulde:-)

3 kommentarer:

Thanni sagde ...

Jamen du finder sikkert lynhurtigt noget andet du ikke kan leve uden - sådan er det som regel selv om man siger til sig selv, at det skal være slut ;)
Men tillykke med alle de nye ting du har fået :)

Bitten sagde ...

Haha, fuldstændig rigtigt Thanni - det er ALDRIG slut og man har ALDRIG nok :-) Tillykke med alle dine dejlige ting Randi

Lotte sagde ...

Tillykke med din nye taske. Jeg er sikker på du har gjort dig et godt køb. Dog er jeg også ret sikker på ligesom de andre at du meget hurtigt finder noget igen du ikke kan leve uden.. :D

Glæder mig til at se billeder..