torsdag den 8. maj 2008

far og søn:-)


her har jeg lige lavet et lo, og er endlig godt tilfreds med det....

så ville lige ligge det ind her. så i også kan se det

jeg var ellers til læge i går har skitfet læge og det er utroligt at der er så stor forskel på 2 læger. nå men jeg var der over for at snakke om et problem jeg har gået med de sidste mange måneder så nu har han skrevet en henvisning til århus cantral sygehus og så skal jeg der ud til en samtale og så må vi se hvad der sker;-)

ville skrive mere når jeg ved noget endeligt:-)

3 kommentarer:

Thanni sagde ...

Flot LO - og super med cirklen så der kommer fokus på det vigtigste :)

FrkScrap sagde ...

Det er rigtig sødt det LO.
Kan godt lide at der er cirkler derpå, og specielt cirklen på billedet.

:)

Lotte sagde ...

Rigtig flot LO.. Jeg håber ikke dit lægebesøg er alvorligt.. God bedring i hvert fald. :)