mandag den 28. april 2008

mine dejlige indkøb:-)














manden er jo startet som charfør i dag og i går i odder fik jeg en masse dejlige stempler af anna og else og så havde linda nogle af de lækker H2O farvet med vandpensel med og hold da k*** man hvor var de lækker at bruge.

så hjem og fedte for manden og i dag røg der så lige for 629kr ned i min indkøbtkurv inde ved unikhobby 5 pakker med 6 fraver i hver og en blå vandpensel..

men ville lige vise jer hvad for nogle fraver jeg har købt:-) håber jeg bliver glad for dem og glæder mig til at bruge dem og så den smarte pensel hvor man ikke skal have vand på bordet..


så selvom vi skal på ferie ville jeg godt kunne tage en masse stemple aftryk med og så male dem i teltet.

hov glemte helt og skrive om hvordan det gik i odder, det gik super og hvor var det dejligt at scrappe sammen med nogle som også er glad for det:-)

og for det ikke skal være løgn var der en med der hedder jeanett og hun kommer 10 km fra hvor jeg bor så når vi skal der ned og det passer med mit arbejde skal vi køre sammen så det er bare skønt:-)
faldt lige over dette vildt billige cirkelsæt normal pris 299 og fik det til den nette sum af 89kr og så 60kr i porto men det er kun 149 med porto...
nu må jeg tage mig sammen i morgen aften skal jeg lave nogle kort manden er jo ikke hjemme:-) han tog på arbejde i morgen ved en 7-8 tiden og er ikke kommet hjem i nu og kl er 21,12 og de er i koling nu så der går lige nogle timer før han er hjemme







4 kommentarer:

Lotte sagde ...

De ser godt nok lækre ud de farver. Jeg har ikke selv turde bevæge mig ud i den slags farver, så indtil videre holder jeg mig bare til akvarel farveblyanter.. Men lækkert ser det ud.. :)

maria sagde ...

sikke nogle lækre farver, glæder mig til at se hvad du får farvelagt med dem.
Jeg håber jeg får penge i fødselsdagsgave til scrap for så har jeg bestemt mig for de skal gå til h2o farver ( godt jeg snart har fødselsdag :0))

Annika sagde ...

Åhhh.. ser ikke jaloux ud ;)
Alle de twinkles :o

De er også bare så lækre at lave noget med, og er vild med den effekt de giver - også ovenpå tidl. malede stemplerier!

Linda sagde ...

Tak for sidst Randi :0) det var hyggelig at i kunne finde til Odder. Jeg er da ked af at jeg har lokket dig i uføre med køb af farver hi hi..... Hvor har du fået mange, øv det vil jeg også have. Fede indkøb :0)