tirsdag den 8. april 2008

første indlæg i min blog


dette er blog nr 2 jeg laver, den anden gik i koks ligt træls, fordi jeg havde skrever så meget og lagt billeder ind at mine børn og de ting jeg havde lavet..
så nu prøver jeg lige igen:-) denne her side ville komme til at handle om de ting jeg får lavet, jeg ville ligge billeder ind af det jeg får lavet, så i ander også kan se det, men jeg ville også skrive lidt hvad der sker her hjemme....
jeg har også en hjemmeside under opbygning hvor jeg ville lave en scrap/kort butik:-)
glæder mig til rigtig at komme i gang, vi har jo skulle til sådan noget iværksætter kursus et sted i århus hvor der kommer nogle og fortæller hvordan det er at være selstændig og man får nogle fif til hvordan man kan starte. så der skal vi ud da vi begge her hjemme går med en stor drøm at starte en hobby butik her hvor vi bor. så skal jeg stå for det kreative til fx kort og scrap og manden skal stå for byggesæt biler og fly...

håber vi kan sådan rigtig starte men en rigtig butik på et tidspunkt..

randi

Ingen kommentarer: