onsdag den 13. august 2008

stadig sygemeldt

ja jeg har jo været til møde i dag. jeg er sygemeldt i 14 dage i nu og skal så til møde igen den 27 aug hvor vi skal finde ud af om jeg skal starte på med at have en borgen til morgen-pleje enden hver dag eller så hver anden. så det bliver spændene...
biblioteker her i auning er også åbnet det er bare dejligt så om formiddagen kan jeg komme op og låne nogle gode krimier som jeg kan høre når jeg sidder og laver kort har jo lige fået en bestilling på 10 stk, så jeg har da lidt at lave..
jeg skal jo til forundersøgelse den 1 sep glæder mig lidt til hvad de ville sige har tabe de første 4 kg så mangler kun ca 5:-) så enden bliver jeg op i år eller på den anden side af nytår, og hvor jeg bare glæder mig....

nå god onsdag til jer alle:-)

1 kommentar:

Rikke sagde ...

hej randy
jeg ved der er en lækker punch der passer lige til de der stempler, men det var ikke den jeg har brugt... jeg har brugt de her http://scrapisfun.dk/shop/cookie-cutter-nesting-1889p.html fede dies der går i bigshotten også hvis du har en multiplatform..

måske de andre punches kommer i shoppen, kan være der bare lige har været tidsnød med at uploade :)