tirsdag den 8. juli 2008

se min bryllupsgave fra manden

smider lige et billede af gaven er bare så glad for det og gklder mig til at komme i gang med at bruge det..

på lørdag håber jeg så manden ville med i ikea og købe en hjern stan og en masse krove til at hænge igennen de små huller der er øverst på e pakker med alfabet har ser marolle inde på scrap cat har gjort det på den måde og syndes det er en rigtig god måde at holde orden på..

og så ska jeg have 2 stk små reoler med 6 skuffer i hver såm jeg ville pynt og have til at stå inde i mit nye scrap værels


men smider lige et billede af min gave fra min dejlige mand..

3 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åhhhh, det var da lækr ting og sager du der har fået, hyg dig med det :)

FrkScrap sagde ...

Ja - sikke dejlige ting, forstår godt du er glad for det. :)

randi sagde ...

ja det er lidt træls at man kun har bryllupsdag 1 gang om året:-)