onsdag den 25. juni 2008

ja så er jeg også blevet tagged:-)

1. Hvad lavede du for 10 år siden?
for 10 år siden gik jeg i 10 klasse og havde søgt ind på levensmiddelskolen for at blive bager..

2. Fem ting på to-do listen idag:
stod på kl 05.00.
vækkede ungerne.
aflevert dem i bhv
på arbejde til kl 13
hente unger og lave aftensmad
putte unger og læse historie for dem

3. Snacks jeg kan lide:
werters egte( karmel bolcher) eller hvad de nu hedder og pepsi max

4. Ting jeg ville gøre hvis jeg var milliardær:
jeg ville betale vores glæ+hus ud og det samme med min svigerforælder glæd sætte huset i stand eller måske flytte i helt nyt og så ville jeg tage hele min fam med på det der scrap krystogt. så kan jeg scrappe og de ander slappe af:-)

5. Steder jeg har boet:
grenaa. ebeltoft. feldballe på djursland og nu auning

jeg skal give den vider til 3 ander og tænker lige over det i en times tid:-)

den første er:

1: Skrappemomsemor

2: slipsager

3: angely

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Scrapkrydstogt, det var da en god ide ;) Jeg tager den straks op ;)

KH Heidi