mandag den 22. juni 2009

SALG

her er lige nogle ting jeg har til salg, og da jeg gik igennem mine ting fanft jeg nogle WW bøger jeg aldrig har brugt og da der er mange fra tsc som er på WW eller DDV.. 1:

først har jeg lige nogle stepler: stemplerne er solgt

50 + porto kr den er aldrig brugt

20 + porto kr for alle 4 ringe flot bog med indbydlser og borddækning
20 kr + porto
og så self min min scrap taske som godt ville have et nyt hjem da vi går med tanker om familie forøgelse her hjemme og med 3 poder ville ikke have tid til til at komme ud scrappe

600 kr + porto

rigtig dejlig bog men da jeg er mere til kort sælges den
75 kr
dansk scrapbooking bog 20 alle mulige dimser og dutter aldrig brugt kun åbnet

25 kr varmepostol brugt 1 gang 100 kr+ porto
.....

1 kommentar:

fie & Co sagde ...

Hej Randi

-Du må skam gerne spørge om min alder:0) Jeg er 37.
Hvis det er "slemt" nok får du en henvisning fra lægen til en øjenlæge.
Held og lykke;0)