tirsdag den 12. august 2008

så er der lidt nyt

manden og jer var jo ikea i fredags og der faldt jeg over nogle smarte skuffet jeg kunne have til at stå på mit hobbybord der har også været meget snak om dem inde på TSC de kostede 79 kr stykket så det var ikke så galt. men holda op hvor så de kedelige ud da jeg fik dem samlet, og da jeg stadig er sygemeldt kunne jeg da bruge tiden på at friske dem op:-)

først fik de en omgang sort akrylmaling men så blev de så sorte at jeg ikke kunne se hvor skufferne var:-) så i dag har jeg givet dem noget mønsterpaprt forand.


alt papiret jeg har bruge er fra BASICGREY, hvor jeg elsker det papir i den serie.mums.
men nu kan i selv tage stilling til hvad i syndes


før kun men sort maling

og så efter med mønsterpapir på

8 kommentarer:

Louise sagde ...

Wauw så flot Randi. Du er så kreativ. Glæder mig til at se og føle på de skuffer :)

Thanni sagde ...

Nej hvor er de blevet fine dine skuffer :)..det pynter i den grad med noget BasicGrey :) - men nu er det jo osse det fedeste papir hvis du spø'r mig i hvert fald *G*

maria sagde ...

hvor er de bare blevet flotte og så med så lækkert papir..det kunne også være jeg snart skulle få gjort noget ved mine:0)

Karina Beck sagde ...

Hold da op hvor er de blevet flotte!!

Linda sagde ...

Du er da virkelig opfindsom. rigtig flotte er dine skuffer blevet

kruse sagde ...

Hej Randi.
Sikke en forandring det gjorde, at du kom papir på skufferne. det er rigtig flot.
Er skufferne så dybe, at man kan lægge 30 * 30 papir der i?
Rikke

Heidi sagde ...

Nej hvor ser det super godt ud. Rigtig god ide. Selv har jeg bais grey billeder på væggene i stuen LOL

Rikke sagde ...

wau det ser fedt ud det der ..lækker lækker