søndag den 15. juni 2008

dejlig dag:-)

lige et billede af mine dejlige børn taget i torsdags 12 juni


efter en dejlig dag i odder er jeg vendt hjem efter at have været sammen med nogle mennesker igen:-)
fik lavet et lo og så et navne skilt som jeg så heidi fra scrapsisters havde på sin tote så tænkte at sådan et måtte jeg jo også have, blev ikke helt færdig med navneskiltet..
fandt også ud af at de næste 3-4 gange har jeg fri weekendt så der smutter jeg til odder igen,
henritte og heidi sad og snakkede om noget der hedder sommercrop som de skulle holde til august det lød rigtig spændene. ringede til manden og spurte om jeg skulle arbejde, og det skulle jeg sku ikke:-) så kom til at melde mig til og glæder mig rigtig meget til v skal afsted også til rysling men der har jeg arbejds weekendt men ahr taget ferie den dag så det går nok:-)

ville lige smide et billede ind af de ting jeg har lavet i dag:-)

hov glemte lige at skrive at jeg skal have min første magnolia stempel klup pakke,
Skrappemomsemor = ann-brith har været inde og bestille den til mig, jubiiii glæder mig til at modtage den....


2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Vi glæder os til at se dig til SensommerCrop. Tak for en skøn dag i Odder :) Næste gang må vi da lige have byttet ATC kort :) Flot LOs.

:) Heidi

Lotte sagde ...

Øj hvor er jeg misundelig på den klubpakke.. :D Men hey jeg kan så prale med jeg har fået stempler fra Hangler idag..